• Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma:

Honda VFR800 2014 10 roků 4 týdnů zpět #7322

  • DaveVFR
  • Avatar uživatele DaveVFR Autor tématu
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Příspěvky: 412
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj,
vkládám pěkný článeček.
test

Také vidíte tu podobu s VFR800Fi 1998-2001?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Honda VFR800 2014 10 roků 4 týdnů zpět #7325

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
No já nevím, mně zase kdo ví jak pěkný nepřipadá. Vyjma toho, že ty chytré blinkry fungují tak nějak podle větru tam nic moc není.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Honda VFR800 2014 10 roků 4 týdnů zpět #7328

  • Radim
  • Avatar uživatele Radim
  • Offline
  • Začátečník
  • Začátečník
  • Příspěvky: 34
  • Obdržená poděkování 0
já měl velkou radost, že se 8kilo vrací, a řekl bych že se mi i docela libí, není to kdo ví jaká pecka, že by si člověk sedl na zadnici, ale dokázal bych si to představit, že si jednou udělám radost.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Honda VFR800 2014 10 roků 4 týdnů zpět #7329

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Kdybych kupoval svou první motorku, pak určitě, tohle je dobrá volba. Škoda, že tohle nevyrobili před 6 lety. Ale pokud ještě budu třeba za 5 let kupovat novou motorku, určitě to nebude mít obsah pod litr. Nemusí to mít 150 koní, ale krouťák odspoda ano.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Honda VFR800 2014 10 roků 3 týdnů zpět #7331

  • DaveVFR
  • Avatar uživatele DaveVFR Autor tématu
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Příspěvky: 412
  • Obdržená poděkování 1
Mne tento model oslovuje, ale bude to dane jistou podobnosti k me vfr800fi, ktera se mi stale libi vic nez vtec. Celkem si ji umim predstavit jako nastupce. Obcas se mi styska po R1, ale vfr se uz nechci vzdat.
Nevi nekdo o pekne vf750c magna pro Maju?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Honda VFR800 2014 10 roků 3 týdnů zpět #7332

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Tak pokud se smíříš s výkonem, jaký to má, pak myslím, že to je v mnoha ohledech posun. Minimálně brzdy budou o třídu lepší, než na VTECu, náporový chladič, LED světlo (menší spotřeba a zátež altíku), ukazatel kvaltu na přístrojovce a na rozdíl od VFR1200F nádrž, na kterou najedeš 300 km. A k tomu výkonu. Všichni hystericky řeší, že to má o 3 koně méně než VTEC. Grafy z brzdy jsem neviděl, ale myslím, že ty 3 koně jsou ve prospěch krouťáku dole a v tom případě to je spíše přínos než vada. Kolik lidí jezdí permanentně mezi 9 - 12 tis. ot./min., aby jim ty tři koně chyběly? Vzhled hodnotím neutrálně. Plusem hezká kola, kyvka. Kapoty uhlazenější, VTEC je více hranatý, ale neřekl bych, že ošklivější. Mínusem výfuk po straně, který cloní hezký letmáč. Škoda, že nenechali výfuky pod sedlem. Akorát by nemusely být zalomené, aby se daly snadno vyměnit za laďáky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Honda VFR800 2014 10 roků 2 týdnů zpět #7336

  • DaveVFR
  • Avatar uživatele DaveVFR Autor tématu
  • Offline
  • Moderátor
  • Moderátor
  • Příspěvky: 412
  • Obdržená poděkování 1
článek na www.motorkari.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Honda VFR800 2014 10 roků 1 týden zpět #7338

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
A hlavně ty komentáře pod článkem. To jsou perly... Samý odborník. :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Honda VFR800 2014 9 roků 11 měsíců zpět #7443

  • VFRošt
  • Avatar uživatele VFRošt
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 177
  • Obdržená poděkování 9
scalla napsal:

Tak pokud se smíříš s výkonem, jaký to má, pak myslím, že to je v mnoha ohledech posun. Minimálně brzdy budou o třídu lepší, než na VTECu, náporový chladič, LED světlo (menší spotřeba a zátež altíku), ukazatel kvaltu na přístrojovce a na rozdíl od VFR1200F nádrž, na kterou najedeš 300 km. A k tomu výkonu. Všichni hystericky řeší, že to má o 3 koně méně než VTEC. Grafy z brzdy jsem neviděl, ale myslím, že ty 3 koně jsou ve prospěch krouťáku dole a v tom případě to je spíše přínos než vada. Kolik lidí jezdí permanentně mezi 9 - 12 tis. ot./min., aby jim ty tři koně chyběly? Vzhled hodnotím neutrálně. Plusem hezká kola, kyvka. Kapoty uhlazenější, VTEC je více hranatý, ale neřekl bych, že ošklivější. Mínusem výfuk po straně, který cloní hezký letmáč. Škoda, že nenechali výfuky pod sedlem. Akorát by nemusely být zalomené, aby se daly snadno vyměnit za laďáky.


Po mé prvotní rezervovanosti, když jsem ji viděl mohu říct, že se mi líbí čím dál víc... Je to určitě také spojené s vizuální podobností s FI, kterou vlastním ;) , což byl také jeden ze záměrů...
Jinak je to tak, jak - viz. výše - říká Tomáš.

Dovedl bych si ji představit u mě na mlatě ;) ale s jinými rozvody, ketré už asi nikdy mít VFR nebude :( ale o tom jsem tady už někde psal...
Zatím nevidím důvod proč bych měl měnit mé na údržbu nenáročné FI za něco co funguje podobně (ano - má to lepší podvozek, brzdy, průběh krouťáku, nádherná led světla, elektroniku...) ale dráž...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Honda VFR800 2014 9 roků 11 měsíců zpět #7444

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 409
  • Obdržená poděkování 1
....přesně :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.467 sekund
Powered by Kunena fórum