Tak v sobotu jsem se do toho pustil, ale dokumentovat mě to nenapadlo... Ono ani nebylo moc co. Na fotce jsem vyznačil, kde se TPS nachází
(je to na pravé straně u zadní klapky směrem ven z motorky). Na rozdíl od tohoto
návodu
, nikde v servisním manuálu jsem nenašel nic o nastavení TPS snímače, takže jsem jeho konektor (zásuvku) jsem jen prostříknul kontaktolem, a to jsem udělal i se zásuvkou snímače tlaku (MAP SENSOR), kterej mě už taky před týdnem zablikal do Fi. Taky jsem prostříknul kontakty dalších zásuvek, co jsem našel u přední kapotáže. Tak uvidíme...
PS: Včera jsem to byl projet a Fi nebliká žádnou chybu, jen se mi moc nelíbí, že za studena motorka sice chytne na brnk, ale drží jen cca 1000 otáček a teprve pak jdou během první minuty nahoru na 1500, kde se držej. Taky to máte tak nebo vám při studeným motoru hned naběhnou na zvýšený? Taky s emi nelíbí občasný cuknutí kolem 5-6000 ot. při přidávání plynu ze zavřenýho. Furt mi přijde, že si to elektronika z čidle vyhodnocuje trochu blbě...