• Strana:
  • 1

Téma:

Prosba o pomoc s altikem 6 roků 10 měsíců zpět #9668

  • Lubošlk
  • Avatar uživatele Lubošlk Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Čau všem, mám prosbu na všechny nemáte někdo doma vypalenou kotvu altiku na převinuti? Mám to už dvakrát za sebou a teď je na řadě možnost špatný kotvy, vyměněny regulátor z ignitechu vše ok a po 15 tkm je po něm. Přijedu asi kamkoliv diky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Lubošlk.

Prosba o pomoc s altikem 6 roků 10 měsíců zpět #9669

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Co je to kotva altíku? Asi nejsem v tom elektrikářském názvosloví úplně v obraze, ale myslel jsem, že altík na VFR má jenom jádro a vinutí?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Prosba o pomoc s altikem 6 roků 10 měsíců zpět #9670

  • Lubošlk
  • Avatar uživatele Lubošlk Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Včera jsem psal z telefonu a dával jsem k tomu i foto ale nějak se vytratilo, ano vinutí a stačilo by mi spálený k převinutí, z nabídky nových váhám z wemota? nebo starší třeba ajmoto? to ho radši nechám převinout

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:RE: Prosba o pomoc s altikem 6 roků 10 měsíců zpět #9671

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43

Lubošlk napsal: Včera jsem psal z telefonu a dával jsem k tomu i foto ale nějak se vytratilo, ano vinutí a stačilo by mi spálený k převinutí, z nabídky nových váhám z wemota? nebo starší třeba ajmoto? to ho radši nechám převinout

Jestli chceš, můžu ti prodat jetý altík z wemota + regulátor za polovic

Odesláno pomocí Tapatalk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.