• Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma:

Alternátor V-Tec 11 roků 1 měsíc zpět #6899

  • hrtak
  • Avatar uživatele hrtak Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 76
  • Obdržená poděkování 0
Hi, dotázek, koupil sem přes zimu z ebaye výhodně (za litr i s poštovným) stator alternátoru na VTeca, starý mi odešel a tento týden se k tomu v servisu dostali a když vyndali starý, tak má údajně o cca 0,5cm větší průměr než ten co sem koupil z anglie.
Ten koupený je z nějaké bouračky, co ten člověk po ebay rozprodává, jde o ročník 2004, já mám 2006. Podle toho co jsem našel by ty alternátory měly být stejné... Má někdo tušení, co se stane, když tam dám ten menší. Případně může být velikostní rozdíl mezi origo a neorigo?
Případně zkušenosti s Electrex? Vím že Scalla ho měl, ale četl sem ten článek tak před rokem a po ztrátě webu už tu není :/.

PS: ještě se přišlo na to, že když mi v Hondě MCH v Praze měnili regulátor, tak tam nějak doprasili kabely, konkrétně snad ten co jde od alternátoru (pravděpodobně je to důvod, proč mi tak lítá napětí v motorce...). Na vlastní oči sem to neviděl, jen mi to volal servisák po telefonu. Má někdo zkušenosti s výměnou?
Díky


////
Edit: tak jsem průzkumem anglický fór zjistil, že existují dvě velikosti statoru - s průměrem 107mm a 115mm a moje 2006 VFR má ten větší :). Kdyby někdo potřeboval ten menší, tak dejte vědět. No každopádně ve stejných ročnících můžou být různé velikosti statoru, podobně jako jsme tu kdysi řešili, že některé VFR/VTEC maj různé typy brzdových desek vpředu a vzadu, kdežto jiné mají stejné...
Kupuji tedy Electrex správné velikosti, anžto ho všude doporučují jako "lepší" než origo od Hondy.
Jinak doprasené kabely asi bude potřeba vyměnit a nejspíš to taky bude výživné :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od hrtak.

Re: Alternátor V-Tec 11 roků 1 měsíc zpět #6907

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Hele, hrtaku, s tebou je to fakt těžké. :) Starší ročníky jsem nezkoumal, takže nevím, zda existují dvě velikosti. Každopádně by se to mělo lišit objednacím číslem. Nicméně jsi vyhrožoval, že si koupíš nový altík a emeriky, takže kdyby sis objednal pro svůj rok, měl bys to bez problémů. Stejně tak jsem ti psal, že ten electrex je na hovno, protože má nižší výkon. Je to lepší, než drátem do oka, ale už bych stejnou chybu nedělal. Stejně letos koupím origoš do zásoby. Je možné, že ten electrex, díky tomu, že má nižší výkon, více vydrží, ale stačí když sepne ventilátor a k tomu zapneš blinkry, aby docházelo ke kolísání napětí. Bohužel se opět ukazuje, že věci od Hondy kolikrát stojí za h****, ale ty náhrady jsou ještě horší. :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od scalla.

Re: Alternátor V-Tec 11 roků 1 měsíc zpět #6908

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
A ještě k tomu lžeš B) Dave už ten článek zrestauroval . Podotýkám, ručně. :side:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 11 roků 1 měsíc zpět #6910

  • hrtak
  • Avatar uživatele hrtak Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 76
  • Obdržená poděkování 0
Hele prave ze to neni na rocniky, i na anglickych forech pisou "dokud to neotevres, tak nevis co tam mas"
Konkretne i wemoto nabizi pro (muj) rocnik 2006 dve velikosti - jeden se jmenuje "Stator alternátoru - alternativní" s rozmery 107/42/24 a "Stator alternátoru - Electrex" 115/42/22. A je to tam dost schovane, dokud to clovek nehleda tak si skoro nema sanci vsimnout :-). Jinak i na anglickych forech jsou lide se stejnymi rocniky a ruznymi velikostmi. Proc to tak je se me neptej, protoze sam sem na to odpoved nikdy nenasel.
Jinak ano puvodne sem chtel kupovat z USA, ale pak jsem koupil za 30liber z UK s tim ze mi to staci a az nekdo poleti do USA, tak si necham dovez "original do zasoby". Kdybych to vedel driv, tak bych objedna z USA, ale takhle na rychlo mi prislo lepsi koupit ten electrex (dodani druhy den) nez original z USA s dlouhou dodaci dobou a vyssi cenou kvuli postovnemu/vaze/dph+clu a navic na diskuzich ten Electrex doporucovali jako lepsi nez origo. Pravda je, ze nase debata se mi vykourila a tim jak neslo forum sem nemel sanci si to dohledat a poresit to.
No kazdopadne uz mam novy altik i kabely a pristi tyden bude motorka hotova. Original alternator mam porad v planu koupit, az nekdo bude mit cestu do USA.... stejne jako ty pro jistotu do zalohy :D. S regulatorem sem to udelal stejne - nejdriv neorigo v CR, pak z USA original (ten na motorku) a ted je jeden doma v supliku pro strycka nahodu.

PS: Kdyby nekdo chtel 107/42/24 stator, tak ho prodam za 1000,- :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 11 roků 1 měsíc zpět #6911

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
No však si to užij. :-) Ten Electrex dává málo. Možná proto vydrží více, ale optimální to není. Podle mne jediná možnost koupit origo z ameriky, kde je za rozumné peníze.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 11 roků 2 týdnů zpět #6918

  • hrtak
  • Avatar uživatele hrtak Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 76
  • Obdržená poděkování 0
Tak ja vzal ten Electrex abych mohl jezdit, z ameriky uz mam objednanej normalni a pak se to prehodi a holt budu mit nahradni.... Ale stejne furt nejezdim bo

- motorka dovezena do servisu 6.3
1) pres zimu koupeny alternator byl mensi, protoze Honda. To se zjistilo nekdy v tydnu kolem 11.3 kdyz to otevreli
2) protoze kabely byly dopraseny ze stareho servisu, tak se cekalo az prijdou novy z USA a mezitim se objednal novy Electrex. Vse bylo na miste zacatkem dubna, ale zjistilo se ze....
3) koupeny novy electrex byl vadny, jedna faze nedavala nic, takze se musel vyreklamovat
4) Vcera dorazil novy Electrex, servisak odzkousel a je funkcni, ale pri smontovavani si nevsiml ze se mu tam dostal kabel nebo co a praskl mu kryt alternatoru (takovej ten kus plechu za 6-7 tisic)

a je to napikacu, zase minimalne tyden az dva nez se sezene novej a da se to dohromady....

No kua ma nekdo s tou VFR takovou smulu jak ja?
Zacinam se bat, ze to zahajeni sezony nestihnu a to sem se na ten okruh tak tesil :/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od hrtak.

Re: Alternátor V-Tec 11 roků 2 týdnů zpět #6919

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Tak to je zajímavé, co píšeš. Možná ten můj Electrex taky nedává jednu fázi a tím pádem je slabý :-) Bohužel se opět ukazuje, že těch náhrad se na motorku moc koupit nedá. Koupil jsem ze srandy neznačkové podložky pod ventily. Tak jsem zvědav, jestli se nerozklepou. :)
Vidíš, kdybys kupil ten origoš z USA rovnou, měl jsi klid. Hele, jen tak na okraj. Regulátor tam máš origo nebo nějaký bastl? Jestli dáš origo altík, tak bych tam dali i origo regulátor.
Ten kryt alternátoru není z plechu. Je to hliníkový odlitek. Proto se s tím musí v rukavičkách. Ale stane se. Já jsem taky spěchal a zkurvil si vodítko v zadní hlavě :-( Naštěstí to vypadá, že to motorka rozdýchá. Ale i tak mne to sere. Prostě jak se nedaří, je lepší se na to vysrat a pokračovat druhý den :(
Tak buď v klidu. Já mám ten sraz zatím taky dost nejistý.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 11 roků 1 týden zpět #6924

  • hrtak
  • Avatar uživatele hrtak Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 76
  • Obdržená poděkování 0
Regulátor mám v motorce originál a v šuplíku neorigo... jistota je gulomet :D

Jinak po výměně Electrex OK, ale opravdu dává trochu míň.... Ten první co nejela fáze byl tedy opravdu vadný :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 11 roků 1 týden zpět #6926

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
No právě si myslím, že když nahodíš na origoš altík ten neorigo regulátor, taky dlouho nepožije. Já letos taky koupím origo altík + regulátor. Přeci jen to dobíjelo líp.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 11 roků 1 týden zpět #6933

  • hrtak
  • Avatar uživatele hrtak Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 76
  • Obdržená poděkování 0
Ve středu dorazil origo... v ten samý den jako kryt alternátoru, takže mi to včera dali dohromady a už jezdím, takže sraz stihnuuu :D.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.429 sekund
Powered by Kunena fórum