• Strana:
  • 1
  • 2

Téma:

VFR800 je zpatky 10 roků 5 měsíců zpět #7147

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007 Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
vice tady motodenik.cz/clanek/1349-eicma-2013-honda-vfr800f-nc750.html

tak co si o tom myslite? Ja si ji asi nekoupim, ale rad se svezu ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR800 je zpatky 10 roků 5 měsíců zpět #7148

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 575
  • Obdržená poděkování 5
Mně se líbí. Líbí víc než 12ka. Zadek trochu kombinace Vtecu a 12ky, předek spíš Fičko s prvky mixnutými 12kou. Pěkná palubka, stavěcí sedlo, dostatečná nádrž, lepsí podvozek a spotřeba. Nižší hmotnost je určitě pozitivum 10kg je solidní úspora. Zbytečná trakce a zklamání motor. Jak jsem psal líbí se mi- že bych o ní uvažoval, ale jen lepší výbava a moderní líbivý kabát mě prostě nepřesvědčí ke koupi motoru bez oz. kol a hlavně s parametry na hraně roku 90´. Celkové to hodnotím kladně, ale ten výkon :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Maxx.

Re: VFR800 je zpatky 10 roků 5 měsíců zpět #7151

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Mně ty změny přijdou taky pozitivní. Motor pro tebe nemůže být zklamáním. Jestli se jim opravdu podařilo snížit spotřebu, pak je jasné, že to více nepojede. Rozvodová kola se jen tak nevrátí. Jsou drahá. Jinak když se na tu motorku podíváš, je tam více změn k lepšímu. Dá se řict, že vylepšili většinu nedostatků, které VTEC měl. Dostatečná nádrž je rozhodně přínosem. Je směšné, že slabší motorka bude mít lepší dojezd než její výkonnější sestra. S tou nádrží u dvanáctky by fakt měli něco udělat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR800 je zpatky 10 roků 5 měsíců zpět #7153

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007 Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
mne ta nadrz az tak netrapi, zacit po 200km uvazovat o zastavce je v pohode, aspon v Evrope ...

spis bych ocenil tu kontrolu trakce, ale tu uz od 2012 ma

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR800 je zpatky 10 roků 5 měsíců zpět #7154

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
No mne by trápila moc. Teď jel s námi kluk na SV, nádrž taky tuším 17-18 litrů a zatímco já jsem bral po těch 200 km v klidu a pohodě, on už měl za sebou kus cesty s blikající kontrolkou. Nevím jak tebe, ale mne blikající rezerva sere. Nebo když se jedu projet jen kolem baráku. Beru benzín druhou, třetí vyjížďku. Jasně, že se s tím dá žít. Ale kurnik, proč může mít MV Agusta běžně 23 litrovnou nádrž a 1200 ccm Honda jen 18? Vždyť i lehké speciály v Moto GP mají větší nádrže, takže kecy o těžišti na takovém parníku neberu. Ale já doufám, že než se zmůžu na novou motorku, že to vylepší. ;)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR800 je zpatky 10 roků 5 měsíců zpět #7157

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007 Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
tak mne by vetsi nadrz nevadila, ale na vztekani to neni, stejne prd zmenim :laugh: .a na novou ted nemam.

Ostatne, na okruhu dolejvam castejc a ziju :laugh: :woohoo:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR800 je zpatky 10 roků 5 měsíců zpět #7159

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Tak okruh je zase něco jiného, že? ;) No, když neudělá větší nádrž Honda, určitě se nějaký výrobce najde. Třeba Kawa na ZZR1400 má 23 litrů... B)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR800 je zpatky 10 roků 5 měsíců zpět #7160

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 575
  • Obdržená poděkování 5
Ten motor pro mě zklamání je a musí být. Rok výroby 00-01 jezdí i při svižné jízdě okolo 5,5-6. Takže posun nula, zlepšení proti Vtecu, ale nikoliv předchůdci. Až ten motor překopou a dostanou z něj větší výkon bude to pro mě důvod jí chtít. Nic naplat, že ten zbytek se mi zdá čím dál víc povedenej a smysluplnej.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR800 je zpatky 10 roků 5 měsíců zpět #7161

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
A proč by z toho motoru měli dostávat větší výkon? Vždyť dělají 1200. Navíc jak bys chtěl z tohoto objemu dostat větší výkon? Si to přepočti na litr. Ten motor je pořád výkonově na špici. To by museli nahnat vyššími otáčkami. A k čemu by to bylo? Už tak má osmistovka výkonovou špičku dost vysoko. Proto ten motor dělají s VTECem, aby táhl více odspoda. Jo, pár koní by se určitě našlo, kdyby tam dali zpátky kola. Ale ty jsou moc drahé. Jestli se kola někdy do VFR vrátí, pak bych se spíše čekal ve dvanáctce, kde je vyšší prodejní cena akceptovatelnější. Jak to vypadá, s touhle osmistovkou má Honda své plány ve středním segmentu a tam se na cenu hraje mnohem více.
Jinak k spotřebě VFR800Fi - nevěřím na zázraky. Spotřebu hodně dělá styl jízdy. Co je to svižnější jízda? To je velmi vágní definice. Mám slíbenou projížďku na BMW R1200R, což je stroj, o kterém novináři píší, ať jedeš jak jedeš, jedeš za pět, pět a půl. Jsem na to zvědav. Protože letos, co jsme jeli pojezdit do Mariazell jelo se mnou Suzuki SV1000 a Yamaha FZ1 Fazer. Vzhledem k tomu, že jezdecky jsme na tom dost podobně, nikdo nezdržoval, nikdo neujížděl, prostě jsme pořád jeli jako kompaktní skupina a spotřeba se u všech třech motorek lišila o jednu, dvě deci (brali jsme do plných nádrží a schválně jsem se díval, kolik kdo bere). Další věc, jak počítáš spotřebu. Marek na SV měl taky SpeedoHealer, a po 200 km se nám lišil údaj o 100 m. Což beru jako hodnověrný údaj, že jsme tolik opravdu ujeli. Moje spotřeba za jednotlivé tankování (co 200 km, jelikož SV má malou nádrž) - 6,37 - 6,36 - 6,14 - 6,58 - 5,85 - 6,2 - 6,35 - 6,37 Svižněji jsme jeli pořád ;) Tím chci jen demonstrovat, že jely motorky třech různých koncepcí motorů, ale když jely zhruba stejně, žraly zhruba stejně. A dokud někdo nepřijde se zlepšovákem, jak zvýšit účinnost zážehového motoru, pak se žádné zázraky nestanou. Takové výkřiky, že Honda slibuje spotřebu pod pět litrů - no, proč ne. Když pojedeš devadesát, určitě se pod pět dostaneš.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR800 je zpatky 10 roků 5 měsíců zpět #7162

  • VFRošt
  • Avatar uživatele VFRošt
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 177
  • Obdržená poděkování 9
Tak nevím... Pokud dobře počítám, Hondě to trvalo dobrých 12 roků, než se probrala B)
Chtěl jsem sem dát nějaký odkaz na články z netu co jsem našel, ale Scalla mě předběhl a stvořil hezký článek, kde je toho o nové VFRce docela dost, hezký Tome B)
Když jsem viděl novou VFR na obrázcích, tak na první pohled mi přišla nemastná, neslaná, takový nějaký slepenec Fi + V-tec + 12ka, ale asi v reálu to bude pěkný a jsem dost zvědavý... Výbava-docela dobrý, snaží se "jít" s dobou - ovšem otázka co za to budou chtít, že.... :(
Motorem jsem zklamán, po 12 letech je to posun, ale nevím kam...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.424 sekund
Powered by Kunena fórum