Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma:

VFR 1200F 3 měsíců 1 týden zpět #11418

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrátor
  • Administrátor
  • Příspěvky: 1486
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 42
To je přesně ten případ, který nemá smysl řešit přes ne. Pracujeme s omezenými vstupními informacemi. Beyk to názorně rozvedl. Už je to, že vlastně ani nevíme, za jakých okolností se motorka zavlní. Nevíme nic.
I když alespoň známe historii Andyho motorky. Má ji od novoty, neležela (nebo se aspoň nepochlubil), jezdila pravidelně na servis. Dříve se nevlnila.
V dané situaci bych v prvé řadě prověřil pneumatiky. Já jsem se poněkud zafixoval na přední kolo, jelikož jsem aktuálně řešil stejný problém. Ale u mě to bylo vyloženě sešmajdanou gumou, kterou sem byl líný vyměnit dřív (i když mi dávno ležela nachystaná v garáži). Vyměnil jsem gumu a je po problému.

Jednoduchých řešení bych doporučil následující:
1) zkontrolovat tlaky v pneumatikách. Blbost, ale hodně udělá. Zvláště varuji před oblíbeným "závodnickým" upouštěním. To může hrát roli na okruhu (nemám zkušenosti), ale při běžné jízdě foukat dle doporučení výrobce.
2) zkontrolovat stav pneumatik. Střecha na předním kole dokáže taky s motorkou zamávat kolikrát víc než hrana na zadním.
3) výměna oleje v předních tlumičích - výrobce ji většinou nepředepisuje. Ale lidi, kteří tlumiče opravují, doporučují výměnu co 20 tis. km. Nevím, kde je pravda, ale měnil jsi někdy olej ve vidlích? Pokud ne, může. být příčina i zde.
4) Pokud nezabere ani jedna z výše uvedených možností, pak bych už vzal motorku k někomu k posouzení. Zkus kontaktovat Beyka. Když pominu jeho zkušenosti z okruhu, má stejnou motorku a něco naježděno.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.751 sekund
Powered by Kunena fórum