Aditivované benzíny

 

Číst dál: Aditivované benzínyBez benzínu nepojedeme. Bohužel benzín už taky není co býval díky povinnému přimíchávání biosložek. Na trhu se však kromě „obyčejného“ benzínu nabízí také prémiové, aditivy vylepšené benzíny. Má smysl je kupovat?

 

Ventilátor z VTR1000

 

Číst dál: Ventilátor z VTR1000Chlazení na VFR800 patří k problémovým záležitostem. Když je chladno, jde to. Když jezdíte rychleji než 70 km/h taky není problém. Když se ale proplétáte ucpaným městem nebo dopravní zácpou a k tomu je tropické vedro, nastávají problémy. Příčinou je ventilátor, který tlačí vzduch směrem k motoru.

 

CNC páčky z Číny

Číst dál: CNC páčky z ČínyDesignové CNC páčky jsou hezké, ale pohříchu poměrné nákladné. To byl také případ českého výrobce Titax. Páčky asi nešly na odbyt v očekávaném množství a český výrobce skončil v propadlišti dějin. A tak, když se mi podařilo zničit excentr na spojce, řešil jsem, co dál.

Odvzdušnění spojky + dual CBS

 

Číst dál: Odvzdušnění spojky + dual CBS

 Hydraulické brzdy mají jednu nepříjmenou vlastnost. Brzdová kapalina je hygroskopická. Tzn. Váže vzdušnou vlhkost, díky čemuž klesá bod varu. Bublinky vodních par v brzdovém okruhu způsobí propadání brzdové páčky a vadnutí brzd. Honda předepisuje výměnu brzdové kapaliny co 18 tis. km nebo dva roky. Kolem brzdového systému CBS se tradičně vyrojila spousta legend. Ale odvzdušnit tento systém není žádná věda, jen postup je trochu zdlouhavější.