Listopad 2017 VFR update

Podzim se pomalu překlopil do zimy a vzduchem zavířily první vločky sněhu. Není zbytí, musím přezout auto na zimní. Dvě motorky v garáži však už nějaké místo zaberou a napůl rozebraná VFR mi blokuje vozík s gumami. Nezbývá tedy, než motorky přeskupit. Bramboru šoupnu kousek dozadu, VFR trochu doleva a místo na hlavák ji postavím na policajta. Krása. Místa pomalu na tancování. Vyvezu vozík a chystám hever, matice na zimáky, kontroluji tlaky v jednotlivých kolech a pořád slyším takové „kap, kap, kap…“.

Stále mi to nedochází a dělám si svoje. Náhodou kouknu na VFR a pod ní loužička, jako když se pomočí štěně. A pořád „kap, kap, kap“.

První reakce, že v hadicích zbyla nemrzka a když jsem motorku naklopil, vytekla. Ale to je blbost. Za prvé by byla zelená a za druhé – vždyť ty hadice jsem přece demontoval. Na omak je to mastné. Olej? Ale odkud. Z motoru to přece být nemůže. Ten za celou dobu neukápl. Navíc v motoru mám pořád ještě starý olej. Černý. Tohle je čisté. Brzdovka! Sakra, asi jsem nezajistil nádobku zadní brzdy a teď mi to vyteklo na zem! Kouknu na druhou stranu a vidím, že nádobka je, kde má být a nic z ní neteče. Dávám motorku zpátky na hlavní stojan. Kapání okamžitě přestane. Tak tady už zbývá jen jeden kandidát. Centrální tlumič Hyperpro si pustil do kalhot. Další položka na seznam k opravě. Neskutečné, jak se ta motorka kazí, i když nejezdí. 😊

Tak jo. Beru to z té lepší stránky. Podělalo se mi to v klidu, doma, v garáži. Furt lepší, než někde na výletě. Už se nemůžu dočkat, jak si zase hezky demontuji výfuk, hlavní stojan se svým pravotočivým závitem a tlumič zavezu na repasi. Hyperpro vydrželo 70 000 km. Další zkušenost do budoucna.

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit