Články

Čištění nerezových svodů výfuku

b_169_225_16777215_0_0_images_stories_author_Gapyra_IMG_20191123_083836_1.jpg

Vzhledem k tomu, že při demontáži zadního tlumče musí svody dolů jsem je chtěl důkladněji vyčistit.

Několikrát v minulosti jsem použil Autosol, ale zejména zadní krátké svody i přes nástřik černou barvou chytaly rez. Nejdříve bylo nutné je zbavit hrubých nečistot a oné rzi. K tomu jsem použil brusné kotouče o hrubosti zrna 400.

b_169_225_16777215_0_0_images_stories_author_Gapyra_IMG_20191123_083920.jpgTy v počtu čtyři za sebou přijdou navléct na šroub s podložkou. Prodavá se na to speciální trn, ale krom opačných otáček při broušení nemá moc smysl jej kupovat.

b_169_225_16777215_0_0_images_stories_author_Gapyra_IMG_20191125_113654.jpgUpnout nejlépe do aku vrtačky kvůli dobré manipulaci.

.b_266_225_16777215_0_0_images_stories_author_Gapyra_8447-2.jpgA svody obrousit. Ze začatku je smirek celkem ostrý, ale jak se trochu natrhá je to velmi snadné.K dočištení a zahlazení případných škrábanců a rýh použijte brusnou vlnu Scotch-Brite 158x224mm červený

Kolem svárů a katalyzátoru , kam jsem se nedostal přišel na řadu klasický odrezovač. Výsledek mne celkem překvapil, zejména vzhledem k relativně malé pracnosti.

Při demontáži se mi roztrhly dvě menší grafitové těsnění a použil čtyři nové měděné podložky mezi válce a svody. Tyto v Hondě staly asi 1350,-. 

b_300_225_16777215_0_0_images_stories_author_Gapyra_IMG_20191129_080503.jpgVýsledek

b_145_225_16777215_0_0_images_stories_author_Gapyra_IMG_20191121_141356.jpg

{jcomments on}