Warning: imagecreatefromstring(): Data is not in a recognized format in /mnt/web-data1/hondavfr_cz/public_html/www/plugins/content/multithumb/multithumb.php on line 2206

Warning: imagecreatefromstring(): Data is not in a recognized format in /mnt/web-data1/hondavfr_cz/public_html/www/plugins/content/multithumb/multithumb.php on line 2206

Warning: imagecreatefromstring(): Data is not in a recognized format in /mnt/web-data1/hondavfr_cz/public_html/www/plugins/content/multithumb/multithumb.php on line 2206

Warning: imagecreatefromstring(): Data is not in a recognized format in /mnt/web-data1/hondavfr_cz/public_html/www/plugins/content/multithumb/multithumb.php on line 2206

Warning: imagecreatefromstring(): Empty string or invalid image in /mnt/web-data1/hondavfr_cz/public_html/www/plugins/content/multithumb/multithumb.php on line 2206

Warning: imagecreatefromstring(): Empty string or invalid image in /mnt/web-data1/hondavfr_cz/public_html/www/plugins/content/multithumb/multithumb.php on line 2206

Články

Honda VFR750F r.v.93

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image http://dam.xf.cz/portal/motorky/vfr/vfr_soubory/image001.jpg
There was a problem loading image http://dam.xf.cz/portal/motorky/vfr/vfr_soubory/image001.jpg
There was a problem loading image http://dam.xf.cz/portal/motorky/vfr/vfr_soubory/image005.jpg
There was a problem loading image http://dam.xf.cz/portal/motorky/vfr/vfr_soubory/image005.jpg
There was a problem loading image http://toplist.cz/count.asp?id=190033&logo=counter&http=&wi=1024&he=768&cd=32&t=HONDA%20VFR%20750
There was a problem loading image http://toplist.cz/count.asp?id=190033&logo=counter&http=&wi=1024&he=768&cd=32&t=HONDA%20VFR%20750
HONDA VFR 750 F RC36
image001.jpg
rok výroby 1993
Technické údaje:

Motor: čtyřdobý kapalinou chlazený čtyřválec do V,

rozvod DOHC/4

Objem: 748cmimage005.jpg3
Vrtání x zdvih: 70,0 x 48,6 mm
Kompresní poměr: 11,0:1
Výkon: 74kW /10000 ot./min
Výkon / hmotnost: 0,1934 kW/kg
Točivý moment: 79Nm při 8500 rpm
Zrychlení 0-100km/h:
3,4s
Max. rychlost: 240km/h
Startér: elektrický
Plnění motorku: 4 karburátory
Převodovka: šestistupňová
Rozvor: 1470 mm
Výška sedla: 800 mm
Hmotnost: 214 kg (suchá)
Nádrž: 19l (4,5l rezerva)
Spotřeba: 5-10l (moje je cca 6,5~7,0 l/100km)

Dílenská příručka ke stažení zde

VFR 750 se poprvé objevila v 1986 a vzhledem ke všem svým dobrým vlastnostem to byla nejlepší a nejharmoničtější sedmsetpadesátka, která byla na trhu. Na tom nedokázal nic změnit žádný konkurent. Srdcem VFR 750 je čtyřdobý V4 s klidným chodem, který byl měřítkem pro průběh výkonu a točivého momentu. Stabilní a ve všech polohách jistý podvozek se snadno ovládá, takže si na něj jezdec nemusí zvykat. Tento tehdy sportovní a dnes spíše cestovní stroj dává dokonalý požitek i při jízdě ve dvou. Po změnách motoru, podvozku a kapotáže, ke kterým došlo ve větším měřítku v roce 1988, vykročil model ´90~´93 dobývat další příznivce. Honda chtěla ještě více orientovat model VFR 750 F na sport a proto tomuto účelu přizpůsobila jednoramennou kyvnou vidlici drahého modelu RC30. Navíc se změnil i rám. Místo slaběji dimenzovaných čtyřhranných profilových trubek se začaly montovat větší pětihranné profily o průřezu 80 x 30 mm. Záď zůstala stejně jako před tím sešroubována s hlavním rámem. Výrazně se změnila i teleskopická vidlice: bylo vynecháno mechanické vyrovnání brzdění TRAC, místo nějž byl použit dvoutrubkový tlumičový systém, aby se netvořila pěna v oleji. Změn nezůstal ušetřen ani motor. Tak např. misková zdvihátka nahradila dosavadní unášenou páku k ovládání ventilů. To mělo kromě kompaktnější konstrukce válcové hlavy další výhodu: interval seřízení ventilů po 36000km. Jako první model Honda mělo VFR flexibilní kloub ve výfukovém systému 4-1, aby se usnadnila demontáž zadního kola. Kapotáž byla testována v aerodynamickém tunelu. Směrovky jsou i na zádi montovány do tvarových dílů.

TOPlist

Komentáře
Autor: admin Datum: 2006-05-14 10:39:26
Na veferce jezdím od letošního ledna a v tuhle chvíli na ní mám najeto cca 3000 km. V březnu jsem udělal pravidelný servis, výměna oleje, filtru, oleje a gufer v tlumičích, řetěz D.I.D. a svíčky. Teď mne čeká výměna zadní pneu, kde mám zatím tvrdou Macadamku, kterou ale vyměním za měkčí conti sportAtack, kterou jsem obul i na předek a musím uznat, že sedí jako přibitá na suchu i za deště (odzkoušeno a odmarozeno...). S veferkou jezdím často cestovní rychlostí 120~180, ale někdy ji otevřu do plna, ale to jen když jedu sám bez přítelkyně. Musím uznat, že páni inženýři před lety stvořili cestovní motorku, která je ušitá pro menší i větší postavy, jako jsem já (192cm). Na pohodlí si nemohu stěžovat, jelikož po vyjížďce během které ujedu kolem 500km takřka v kuse se cítím na dalších 500 ready, jen kdyby ten benzín nestál tolik peněz...
každopádně mohu doporučit hondu vfr všem, kteří mají připravený rozpočet na jetou motoku do 100tis kč a chtějí pořádného cestovatele, který má někdy i zbytečný výkon navíc.